Eerste dagen

24 februari 2017 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Woensdag ben ik aangekomen op Boston Logan Airport, de poort naar een nieuw leven. De komende vijf maanden zal ik hier verblijven om aan een onderzoek mee te werken over zuivel en botgezondheid.

Boston is een heuvelachtige stad, heuvelachtiger dan de meesten zouden verwachten. Mijn huis ligt op een flink steile heuvel, evenals mijn kantoor, dus dat is een goede oefening voor de beenspieren! Mijn kamer is ondertussen ingericht met alle foto's, kussensloop en poster die ik heb meegekregen, wat het gelijk een stuk meer vertrouwd laat voelen. Ook heb ik al een klein stukje van de stad ontdekt in het prachtige en onverwacht warme weer hier! Ze hebben me al gewaarschuwd dat ik niet teveel moet wennen aan deze temperaturen (20 graden!!) want ze verwachten nog wel een sneeuwstorm in februarie/maart. Hopelijk ben ik de 'lucky charm' en heb ik voor dit jaar het mooie weer permanent meegenomen.

Vandaag was mijn eerste dag en ik heb al en aantal collega's ontmoet en zo op het eerste gezicht lijken het me allemaal super aardige en leuke mensen! Ik moet nog ontdekken of er veel dingen georganiseerd worden hier, maar ik zal eerst de gangen van dit grote gebouw moeten gaan ontdekken. Ik snap wel dat de bejaarden die hier permanent wonen af en toe de weg kwijtraken.

1. Oma en opa:
    25 februari 2017
    We vonden het erg leuk om te vernemen hoe het jou is vergaan de laatste dagen. Veel plezier verder met het ontdekken van Boston.
  2. Oma van Dongen:
    5 maart 2017
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt. Hopelijk heb je het naar je zin en leuke collega's. Tot horens groetjes van oma.