Korte update

10 april 2017 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Hallo allemaal,

In plaats vanuit mijn kamer, is dit verhaal geschreven vanuit The Boston Common, een groot park in het centrum. Vandaag is het heerlijk weer, 24 graden, en omdat ik twee seminars heb op verschillende plekken in Boston ben ik ik halverwege in het park gaan werken.

De afgelopen weken zijn erg druk geweest op stage. Komende woensdag lever ik een 'abstract' in dat wordt ingestuurd naar een congres, maar aan alle data komen was erg veel werk. (ik heb gelukkig nog geen vierkante ogen gekregen) Tussendoor heb ik natuurlijk ook weer wat leuke dingen gedaan.

Vorig weekend heb ik mijn eerste spinningles gehad. In een klein zaaltje in downtown boston ben ik drie kwartier kapot gegaan op een fiets met een bodybuildster die naar me schreeuwde. Het was hilarisch! Leuke muziek en het was bijna dansen op een fiets. Ook ben ik dat weekend de bekende winkelstraat gaan ontdekken en ben ik gaan eten in een echte sportsbar, waar op elke vrije ruimte op de muur een tv scherm hing zodat je van alle posities de basketbal wedstrijd kon bekijken.

Afgelopen weekend waren er veel dingen te vieren. Pien is klaar met haar stage en daarom zijn we uiteten geweest bij een Chinees Hot Pot restaurant te vergelijken met gourmet/fondue. Je krijgt een enorme pan met bouillon voor je waar je je zelfgekozen groenten en vlees in kan koken. Erg lekker!  Leslie heeft deze week een nieuwe baan gevonden en daarom zijn we met de meiden gaan brunchen bij the Friendly Toast, een typisch amerikaanse diner. Bij elk gerecht zit een portie home fries, pittig gebakken aardappels, want hoe komt je anders aan de hoeveelheid koolhydraten op een dag..

Voor deze week staan er weer een hoop leuke dingen op de planning. Morgen ga ik naar een baseball wedstrijd van The Red Sox, woensdag een avondje gluren in musea en donderdag komt  Hans naar Boston!

Zin in!

1. Oma en opa:
    10 april 2017
    Hoi Laura.
    We hebben erg genoten van jouw 2 laatste verslagen. Omdat we op de camping zitten en daar een zeer slechte internetverbinding hebben kunnen we, nu we even thuis zijn, reageren. We kunnen eruit opmaken dat je het daar in het verre Noord Amerika wel naar het zin hebt. Je hebt daar veel gezien en meegemaakt. Geniet er maar van. We zien al weer uit naar jouw volgende verslag. Veel plezier verder ook met Hans. Groeten en veel liefs van ons.
  2. Oma van Dongen:
    11 april 2017
    Hoi meisje
    Hier was het een dag 24 graden nu weer steen koud en met Pasen ook nog nat .
    Hoeveel ben je al aangekomen met al die lekkere eettentjes je heb het best naar je zin zo te zien .
    Fijne paasdagen samen met Hans
    Groetjes. Oma
  3. Martin kortsmit:
    5 mei 2017
    Hoi Laura, we zijn inmiddels in mei aanbeland, was benieuwd hoe het gaat in Boston en de studie?