Time flies when you're having fun

8 juni 2017 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Excuses, excuses! Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn laatste verhaal heb geschreven, en dat heeft een goede reden: ik had veel leuke dingen te doen!

Hans is langsgekomen en we zijn o.a. samen een paar dagen naar NYC geweest, de Boston marathon bezocht en walvissen gespot. Ook is mijn vader langs geweest, waarmee ik een boottocht langs alle eilanden voor Boston heb gemaakt, cannoli heb gegeten in italiaanse wijk (north end) en het volledig Freedom Trail heb gelopen, inclusief de 294 treden in Bunker Hill Monument. Daarnaast heb ik ook niet stilgezeten op de vrijdag en zaterdag avonden. Zo zijn er een aantal huisfeesten voorbij gekomen, een boat cruise met Sam Feldt en borreltjes in de lokale kroegen.

Om ook up-to-date te blijven met het thuisfront heb ik samen met de meiden hier het eurovision songfestival gekeken. Vorig weekend ben ik met mijn vriendinnen naar Portland (Maine) geweest, een erg schattig stadje aan het water met veel brouwerijen en distillerijen. In de tijd dat jullie zijn omgekomen in de vrije dagen heb ik welgeteld 1 officiële vrije dag mogen ontvangen: Memorial Day. Op deze dag worden alle overleden Amerikaanse militairen worden herdacht en heb ik de mogelijkheid aangepakt gratis naar een gigantisch museum te gaan.

Ook op stage gaat het goed. Het instituut waar ik werk gaat verhuizen. Van de zesde verdieping in een revalidatiecentrum voor ouderen naar de begane grond. Dit zorgt ervoor dat ik gisteren en vandaag lekker thuis mag werken.Ik heb de eerste versie van mijn manuscript af en ik heb verschillende meetings gehad en nog gepland met professoren in Boston om me te oriënteren op het werkveld en mijn opties na het afronden van mijn MSc, want daarvoor ben ik tenslotte hier. Ook ben ik de afgelopen tijd bezig geweest met het vinden van een nieuwe uitdaging na mijn afstuderen. Zo heb ik gesolliciteerd bij verschillende organisaties en uitgenodigd voor twee gesprekken!

De tijd vliegt, tot over <8 weken.

P.S. Foto's volgen nog!

1. Oma van Dongen:
    9 juni 2017
    hallo meisje dat je het erg druk heb had ik alwel begrepen maar ik wil toch graag
    wat van je horen hoe het met je is goed.
    dus. Lieve groetjes oma.
  2. Oma en opa:
    22 juni 2017
    We hebben jouw verhaal van 8 juni j.l. nu eerst gelezen. Geen wifi verbinding op de camping. We houden ons op de hoogte via jouw moeder van je belevenissen. Goed dat je heel wat van de Verenigde Staten komt te zien. We denken toch vaak aan je en zijn er trots op dat je zo ver weg studeert. Groeten en liefs van oma en opa.
  3. Oma van Dongen:
    8 juli 2017
    Goedemorgen Laura gefeliciteerd met je verjaardag maak er iets leuk van hoop je gauw weer te zien
    Dikke Knuffel. Oma